woensdag 14 oktober 2009

Internetfora (3)

"Europese repressie migranten is ziekmakend"

Migreurop, een Europees netwerk dat detentiecentra in kaart brengt, geeft in een nieuw rapport stevige kritiek op het Europese asielbeleid. De controlepolitiek en repressie van migranten aan de grenzen is ziekmakend, aldus Migreurop.

(HLN.be)

Hieronder enkele reacties:

"Zoals hier lager al staat, wees selectiever bij het binnenlaten in ons land. Ge ziet dat meestal wel aan hun gezicht dat ze een krapullebakkes hebben."

"dat elk eens in zijn eigen land blijft. Probleem opgelost. . blijf toch ook in dit apenland. . Ze kunnen niet streng genoeg zijn ivm met migratie. . Europa is niet het ocmw van de wereld"

"Ik heb mijn belastingsbrief nog binnengedaan met bij "personen ten laste", 4 miljoen walen en 1 miljoen nieuwe belgen..."

"migreurop is nog ziekmakender. stelletje debielen die te lui zijn om fatsoenlijk werk te zoeken en dus maar de profiteurs gaat verdedigen."

"Raar maar ben ik nu de enige die vindt dat het nog strenger moet ? Die linksen zijn nooit tevreden, wat willen ze in feite bereiken ?"

"Heb onlangs gelezen dat een Gentse Imam met 2 wijven en 16 joeng ( een fokstier dus) bijna 9.000 euro per maand ontvangt zonder iets te doen,"

Ach, Vlaanderen, mijn land. Gelukkig las ik ook heel wat reacties van mensen die net als ik gruwen van wat sommigen schrijven.

Geen opmerkingen: